Ruta cultural per l'Alt Empordà!

25/09/2016
Cadaquès

Començarem la ruta visitant la casa del pintor més famós de Catalunya, Salvador Dalí, que està situada a Portlligat.

Podrem veure com vivia, on menjava, on dormia, on pintava i s’inspirava i sobretot quedarem al·lucinats amb la decoració de la casa. Un cop acabada la visita ens arribarem a un dels entorns més fantàstics del nostre territori, el Cap de Creus, un entorn natural únic.

Pel camí, pararem a fer una passejada pel poble de Cadaqués, una de les viles més boniques de Catalunya.

Per acabar la ruta visitarem el Museu del Joguet de Figueres, on podrem observar amb quines joguines es divertien els nostres avis i pares i on veurem joguines d’arreu del món.

Per a les visites a la casa de Salvador Dalí i al Museu del Joguet, des de la Fundació Elna prepararem material per tal que pugueu entendre millor la visita.
  • Hora de sortida: 10:00 hores davant de la Fundació Elna
  • Hora d’arribada: 19:00 hores davant de la Fundació Elna
Places disponibles: 8 (Desplaçament amb furgoneta)
Cal portar: esmorzar, dinar, berenar i diners per fer el toc.